کتاب روایت و کنش جمعی، از مجموعه‌ی کتاب‌های نطری روایتِ نشر اطراف، تلاشی فکری برای توضیح بهتر و جامع‌ترِ شیوه‌ی گروه‌های انسانی برای غلبه بر موانع کنش جمعی‌ است؛ توضیحی مبتنی بر روایت و قصه. فردریک میر در این کتاب یافته‌‌های شاخه‌های مختلف علوم رفتاری و اجتماعی را در کنار مفاهیم و نظریه‌های جدید علوم سیاسی و اقتصاد و جامعه‌شناسی به کار می‌گیرد تا تصویر واضح‌تری از نقش محوری روایت در اندیشه‌، احساسات و رفتار انسانی ترسیم کند. حاصل تلاش او نقطه‌ی شروعی‌ است برای نظریه‌پردازیِ روایت‌‌محور در حوزه‌های علوم اجتماعی و علوم سیاسی.

مدرس دوره تخصصی :

میلاد زارعی

– مشاور ارتباطات و بازاریابی

– کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی

– مدیر مسئول پایگاه خبری «ارتباطات و رسانه ها»

با توجه به رویکردهای مسئولیت اجتماعی مجری، همکاران و حامیان دوره این کارگاه بصورت رایگان برگزار می شود

تاریخ برگزاری :

۱۸ اسفند ۱۴۰۲ – ساعت : ۱۸ الی ۲۱ – محل برگزاری : آنلاین ( پلتفرم ایسمینار)

حامیان فیوچر مدیا

باشگاه مدیریت رسانه یونسکو ایران
نشر اطراف
یکتانت
تریبون
ایسمینار
بنیاد خوارزمی
ارتباطات و رسانه ها
انجمن صنفی مدیران رسانه
اندیشکده عصر هوشمندی
رسانه مسئولیت اجتماعی
مدیریت ارتباطات
شارا
نشر برآیند
مرکز رشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی
دانلود پوستر