Deprecated: Optional parameter $source_field declared before required parameter $rule is implicitly treated as a required parameter in /home2/futuremedia/public_html/wp-content/plugins/persian-gravity-forms/includes/class-payments.php on line 302 دیدار اتفاقی با دوست خیالی - فیوچر مدیا
دیدار اتفاقی با دوست خیالی - فیوچر مدیا
فیوچرمدیا
آموزش روابط عمومی، مارکام ، مدیریت، بازاریابی، برندینگ و تبلیغات
آدام گاپنیک، جستارنویس آمریکایی، از آن دسته نویسندههاییست که سراغ قالبها و ژانرهای مختلف میروند و در کارنامهشان همهچیز پیدا میشود، از نقد هنری تا رمان کودک و خاطرهپردازی. اما خیلیها میگویند جستارهایی که برای نیویورکر نوشته و بعضی از آنها را در قالب کتاب هم منتشر کرده بهترین آثارش هستند. جستارهایی که گاپنیک در آنها با نگاه کنجکاو و تیزبینش همهچیز و همهجا را میکاود و خواننده را هم ماهرانه با خود همراه میکند. کتاب دیدار اتفاقی با دوست خیالی مجموعهای از همین جستارهاست. گاپنیک در این جستارها به حوزههای گوناگون سرک میکشد و هر چیزی را بهانه میکند تا خواننده را به گشتوگذاری فکری ببرد. گشتوگذاری که اغلب چهارچوبهای قالبی و مضمونی را نادیده میگیرد و به مرزبندیهای معمول و متداول تن نمیدهد. جستارهای گاپنیک گاهی به نقد ادبی شبیه میشوند و گاهی به خاطرهپردازی و خودزندگینامه؛ گاهی سراغ جغرافیای سیاسی و مطالعات فرهنگی میروند، گاهی به روانشناسی و روانکاوی فرویدی ناخنک میزنند و گاهی هم از عصر اطلاعات و اینترنت و واهمههای امروزیِ همراهش میگویند. اما این جستارها، با همهی تنوع و وسعتِ موضوعیشان، عموماً در یک مضمون اشتراک دارند: پرداختن به دغدغهها، ترسها و اضطرابهای برآمده از زندگی شهری مدرن.
مدرس دوره تخصصی :
میلاد زارعی
– مشاور ارتباطات و بازاریابی
– کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
– مدیر مسئول پایگاه خبری «ارتباطات و رسانه ها»
با توجه به رویکردهای مسئولیت اجتماعی مجری، همکاران و حامیان دوره این کارگاه بصورت رایگان برگزار می شود
تاریخ برگزاری : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ – ساعت : ۱۸ الی ۲۱ – محل برگزاری : آنلاین ( پلتفرم ایسمینار)