فیوچرمدیا

آموزش روابط عمومی، مارکام ، مدیریت، بازاریابی، برندینگ و تبلیغات

سواد روایت گامی است برای توضیح روشن و همه‌فهم جدیدترین مباحث مربوط به روایت و تکنیک‌های روایی، نقطه‌ی آغازی ایده‌آل برای آشنایی با مفاهیم تخصصی حوزه‌ی روایت. در این کتاب چکیده‌ی جامعی از آخرین دستاوردهای روایت‌پژوهی در دانشگاه‌های جهان برای علاقه‌مندانی که لزوماً اطلاعات زیادی درباره‌ی این حوزه ندارند ارائه می‌شود.

کتاب سواد روایت به این پرسش‌هاپاسخ می‌دهد: روایت چیست؟ چطور ساخته می‌شود؟ چه کاربردی دارد؟ بر ما چه تأثیری دارد؟ ما چه تأثیری بر روایت داریم؟ چطور به زندگی و متن‌هایی که در زندگی روزمره با آن‌ها مواجهیم شکل می‌دهد؟ چگونه با تغییر رسانه یا بافت فرهنگی تغییر می‌کند؟

این کتاب با مثال‌های فراوانی از فیلم‌ها‌، نمایش‌نامه‌ها و داستان‌های شناخته‌شده و همچنین پرونده‌های قضایی پیچیده و اتفاق‌های جالب و جنجالی مباحث نظری را با شیرینی و شفافیت کامل توضیح داده است.

مرجعی ارزشمند و ضروری برای:
داستان‌نویسان، قصه‌دوستان، علاقه‌مندان به تمام حوزه‌های هنری (از جمله ادبیات، سینما، تئاتر و نقاشی)، رسانه و همچنین علاقه‌مندان به آشنایی با نقش روایت در حوزه‌ی سیاست، جامعه‌شناسی، حقوق، روزنامه‌نگاری و تاریخ.

مدرس دوره تخصصی :

میلاد زارعی

– مشاور ارتباطات و بازاریابی

– کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی

– مدیر مسئول پایگاه خبری «ارتباطات و رسانه ها»

با توجه به رویکردهای مسئولیت اجتماعی مجری، همکاران و حامیان دوره این کارگاه بصورت رایگان برگزار می شود

تاریخ برگزاری : ۲۴  آذر ۱۴۰۲ – ساعت : ۱۸ الی ۲۱ – محل برگزاری : آنلاین ( پلتفرم ایسمینار)

حامیان فیوچر مدیا

باشگاه مدیریت رسانه یونسکو ایران
نشر اطراف
یکتانت
تریبون
ایسمینار
بنیاد خوارزمی
انجمن صنفی مدیران رسانه
اندیشکده عصر هوشمندی
ارتباطات و رسانه ها
مدیریت ارتباطات
شارا
مرکز رشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی
رسانه مسئولیت اجتماعی
نشر برآیند
دانلود پوستر