آموزشگاه روابط عمومی، مارکام ، مدیریت، بازاریابی، برندینگ، تبلیغات، هوش مصنوعی و بلاکچین

وبینار "خبرنگار شو"
خبرنگار شو

مدرس این وبینار میلاد زارعی (رزومه) است که موسس سایت فیوچرمدیا بوده و سابقه تدریس کتاب های تخصصی “رسانه، روابط عمومی، مارکام، مدیریت، بازاریابی، برندینگ، تبلیغات، هوش مصنوعی و بلاکچین” را در فعالیت های خود دارد.

این وبینار توسط میلاد زارعی  و با سرفصل هایی متفاوت از آنچه تا کنون دیده اید تدریس خواهد شد:

◄ مروری بر اصول پایه خبرنگاری (روزنامه نگاری) و ژورنالیسم

◄ اصول خبرنگاری موبایل و روزنامه نگاری موبایل (روزنامه نگاری جیبی)

◄ آموزش بسترهای نشر محتوا ویژه خبرنگاران : وبسایت، اینستاگرام، آپارات، یوتوب، تلگرام، واتساپ ، توییتر

◄ آموزش روشهای پروپاگاندا، جنگ روانی رسانه ای و پوشش خبری (تاکتیک های پوشش خبری )

◄ آموزش اصول ژورنالیسم و ساختار سازمان اداری کشور

◄ اصول تولید ، تدوین و نشر محتوای موبایل

◄ آشنایی با اکوسیستم رسانه ای کشور و تمرکز بر “جنگ محتوا”

◄ اصول بلاگری رسانه ای و برندینگ رسانه ای اینستاگرامی

 

سرفصل‌های وبینار

پیش‌تولید

  • اصول اولیه ژورنالیسم
  • قانون پایه ( مطبوعات ، جرایم رایانه ای ، دسترسی و انتشار آزاد به اطلاعات)
  • آشنایی با بودجه ملی و منطقه ای
  • آشنایی با ساختار و سازمان اداری رسمی کشور
  • آشنایی با ساختار و شیوه مدیریت غیر رسمی ملی و محلی
  • آشنایی با ساختار و سلسله مراتب وزارت کشور
  • آشنایی با رویه و ساختار شوراهای اسلامی، شهرداری ها و دهیاری ها
  • روش شناسی اولیه مطالعات موضوعی و محلی و  تاریخچه پرونده
  • روش هدف گذاری و مخاطب شناسی
  • مرور کلی بر پوشش خبری ( تاکتیک های خبری)
  • آشنایی اولیه با پروپاگاندا و جنگ روانی
  • اصول جنگ محتوا در اکوسیسیتم رسانه ای کشور
  • آموزش مقدماتی سناریو نویسی و فازبندی

تولید

  • اصول تولید موبایلی
  • اصول تولید متن (تجهیزات و ابزارها – تحقیق و داستان نویسی)
  • اصول تولید صوت (تجهیزات و ابزارها – مصاحبه – پادکست – نریشن)
  • اصول تولید عکس (تجهیزات و ابزارها – اصول عکاسی – موبایل فوتوگرافی )
  • اصول تولید ویدیو (تجهیزات و ابزارها  – اصول ویدیو – ویدیو موبایل – مجری‌گری)

ویرایش

  • آموزش مقدماتی ابزار ویرایش متن موبایلی
  • آموزش مقدماتی ابزار ویرایش صوت موبایلی
  • آموزش مقدماتی ابزار ویرایش عکس موبایلی
  • آموزش مقدماتی ابزار ویرایش ویدیو موبایلی ( تدوین موبایلی)

نشر

  • اصول کلاسیک نشر ( روتیتر – تیر – لید – میان تیتر – بدنه خبر )
  • اصول نشر بر بستر چاپ ( ایندیزاین یا اینفوگرافی و خروجی برای موبایل)
  • اصول نشر بر بستر وب ( وبلاگ – سایت – سئو {اصول – لینک})
  • اصول نشر موبایلی صوت (وبسایت – ساند کلاد)
  • اصول نشر موبایلی عکس ( وبسایت – اینستاگرام)
  • اصول نشر موبایلی ویدیو ( آپارات – اینستاگرام – یوتوب )

اشتراک

  • آشنایی با شیوه نشر محتوا در تلگرام
  • آشنایی با شیوه نشر محتوا در واتساپ
  • آشنایی با شیوه نشر محتوا در توییتر
  • آشنایی با شیوه نشر محتوا در ایمیل انبوه
  • آشنایی با شیوه نشر محتوا در نامه کتبی انبوه
  • آشنایی با شیوه نشر محتوا در پیامک انبوه و موبایلی

کنترل پس از نشر و اشتراک

  • برندینگ رسانه ای
  • اصول کاربری حرفه ای اینستاگرام
  • ابزارهای سنجش رشد و توسعه
مخاطبین

علاقمندان به شروع حرفه خبرنگاری که با شیوه تهیه خبر و شغل رسانه نگاری آشنا نیستند

فعالان عرصه مطبوعات و رسانه که علاقمند به آشنایی با روش های جدید توسعه برند رسانه ای هستند

روابط عمومی ادارات و مدیران دستگاه های اجرایی برای آشنایی بیشتر با رفتار سنجی خبرنگاران