فیوچرمدیا

آموزش روابط عمومی، مارکام ، مدیریت، بازاریابی، برندینگ و تبلیغات

کتاب آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید (They-Ask-You-Answer-Revolutionary) راهنمایی ساده و کاربردی برای تدوین و اصلاح استراتژی‌های بازاریابی است. اکنون محتوای باکیفیت کلید موفقیت است و این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از همان اصول اثبات‌شده‌ای که بازاریابی را برای همۀ انواع کسب‌وکارها، در صنایع مختلف متحول کرده‌اند، استراتژی محتوای مؤثر را طراحی کنید.

اگر مشتریان بالقوۀ شما سؤالاتی می‌پرسند، باید آشکار و صادقانه در وب‌سایت خود به آن‌ها پاسخ دهید. نام این کتاب نیز از همین اصل گرفته شده است: آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید. این کتاب به کسب‌وکارها توصیه می‌کند که فروش به خریداران خود را متوقف کنند و به سؤالات آن‌ها پاسخ دهند تا نتیجه بگیرند.

در عصر دیجیتال امروزی، قیف فروش سنتی دیگر چندان مؤثر نیست. برای موفقیت، کسب‌وکارها باید روی پرسش‌ها، دغدغه‌ها و مشکلاتی که خریدارانشان دارند تمرکز کنند و تا حد امکان صادقانه و کامل به آن‌ها بپردازند. هر روز خریداران برای پرسیدن میلیاردها سؤال به موتورهای جست‌وجو مراجعه می‌کنند. داشتن پاسخ‌هایی که آن‌ها نیاز دارند می‌تواند هزاران خریدار بالقوه را به کسب‌وکارتان جذب کند؛ اما تنها در صورتی که استراتژی محتوای شما پاسخ‌هایتان را در صدر نتایج جست‌وجو قرار دهد. این معادله‌ای ساده و قدرتمند است که باعث رشد و موفقیت می‌شود: آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ می‌دهید.

با استفاده از این اصول، نویسنده، مارکوس شریدن، شرکت استخر در حال ورشکستگی خود را به‌روز کرد تا به یکی از بزرگ‌ترین نصب‌کنندگان استخر در ایالات‌متحده تبدیل شود. آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید راهنمای سرراست پر از تاکتیک‌ها و بینش‌های عملی برای تغییر استراتژی بازاریابی شماست.

آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید منبعی ضروری برای شرکت‌هایی است که خواهان یک رویکرد جدید برای بازاریابی و فروش هستند. در هر حوزه‌ای از بازاریابی مشغول فعالیت هستید این کتاب می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. اگر به‌دنبال دانش جدید در موضوع بازاریابی محتوایی و درون‌گرا هستید، آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ می‌دهید را به شما توصیه می‌کنیم.

مدرس دوره تخصصی :

میلاد زارعی

– مشاور ارتباطات و بازاریابی

– کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی

– مدیر مسئول پایگاه خبری «ارتباطات و رسانه ها»

با توجه به رویکردهای مسئولیت اجتماعی مجری، همکاران و حامیان دوره این کارگاه بصورت رایگان برگزار می شود

تاریخ برگزاری : ۲۲  دی ۱۴۰۲ – ساعت : ۱۸ الی ۲۱ – محل برگزاری : آنلاین ( پلتفرم ایسمینار)

حامیان فیوچر مدیا

باشگاه مدیریت رسانه یونسکو ایران
نشر برآیند
یکتانت
تریبون
ایسمینار
بنیاد خوارزمی
انجمن صنفی مدیران رسانه
اندیشکده عصر هوشمندی
ارتباطات و رسانه ها
مدیریت ارتباطات
شارا
مرکز رشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی
رسانه مسئولیت اجتماعی
نشر اطراف
دانلود پوستر