کتاب روزی روزگاری سازمانی نگاهی نو و تازه است به کارِ گروهی و تیمی در دنیای متلاطم امروز. روزی روزگاری سازمانی از راههای دوام آوردن گروههای کاری در آیندهی نامعلوم و مبهم و گذار از مشقتها و شکستها حرف میزند.
روزی روزگاری سازمانی روشن میکند که سازمانی در ناملایمات تابآور است و انعطاف و توانِ تطابق با موقعیتهای تازه را دارد که قصهگو باشد و بتواند در جریان نو کردن استراتژی برند و تغییر طرحهای راهبردی، قصههایش را تغییر دهد.
گردآوری: ژاک کوپچیک + کریستین ارلاخ / مترجم: پرهام طباطبایی
ما در این وبینار قصد داریم نگاهی کلی به این اثر شاخص بیاندازیم و امیدواریم شما با ما در این مسیر همراه شوید .
– مشاور ارتباطات و بازاریابی
– کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
– مدیر مسئول پایگاه خبری «ارتباطات و رسانه ها»