در وبینار جدید فیوچر مدیا به سراغ کتاب ” داستان‌ هایی که در ذهن می چسبند “ رفته ایم تا در چند ساعت در کنار یکدیگر مطالب آن را هم آموزی کنیم.

در توضیحات نشر  ادیبان روز پیرامون این کتاب آمده است:  “

چگونه داستان سرایی می تواند مشتریان را افسون کند؟ بر مخاطب اثر بگذارد و کسب و کار شما را متحول کند. ست گادین نویسنده کتاب پرفروش این است بازاریابی درباره کتاب داستان هایی که در ذهن می چسبند می‌گوید: ” فارغ از هر آنچه شما انجام می دهید و هر کسب و کاری که شما دارید، کتابی است که همین حالا باید آن را بخوانید. کتابی است کارآمد، سرگرم کننده و حقیقی. کتاب جدید کایندرا شما را به خود جذب می کند.”
کسانی که شک دارند آیا می توانند داستانی برای گفتن داشته باشند، آیا می توانند آن را نقل کنند و آیا باید آن را نقل کنند؟ کتاب “داستان هایی که در ذهن می چسبند” برای شماست و جواب بله است، سه بار.
هدف یک کسب و کار این است که به صورت سودمندانه ارزش را به مردم انتقال دهد تا یک محصول یا خدمت را از نقطه الف (کسب و کار) به نقطه ب (مردمی که آن را استفاده خواهند کرد) انتقال دهد. همین! قطعاً راه های بیشماری وجود دارد تا این هدف محقق شود، اما هدف کلی آن به خودی خود بسیار ساده و ابتدایی است اما تحقق آن آسان نیست.

مدرس دوره تخصصی :

میلاد زارعی

– مشاور ارتباطات و بازاریابی

– کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی

– مدیر مسئول پایگاه خبری «ارتباطات و رسانه ها»

با توجه به رویکردهای مسئولیت اجتماعی مجری، همکاران و حامیان دوره این کارگاه بصورت رایگان برگزار می شود

تاریخ برگزاری :

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ – ساعت : ۱۸ الی ۲۰ – محل برگزاری : آنلاین ( پلتفرم ایسمینار)

برای خرید نسخه چاپی کتاب با تخفیف ویژه فیوچر مدیا هم اکنون می توانید از طریق سایت انتشارات ادیبان روز

با کد تخفیف FUTUREMEDIA سفارش خود را ثبت کنید.

حامیان فیوچر مدیا

باشگاه مدیریت رسانه یونسکو ایران
یکتانت
ولکامز
ایسمینار
انجمن علمی روابط عمومی
انجمن صنفی مدیران رسانه
ارتباطات و رسانه ها
بنیاد خوارزمی
دانلود پوستر