Deprecated: Optional parameter $source_field declared before required parameter $rule is implicitly treated as a required parameter in /home2/futuremedia/public_html/wp-content/plugins/persian-gravity-forms/includes/class-payments.php on line 302
ارتباطات بازاریابی - فیوچر مدیا ارتباطات بازاریابی - فیوچر مدیا

فیوچرمدیا

آموزش روابط عمومی، مارکام ، مدیریت، بازاریابی، برندینگ و تبلیغات

پروژه ملی مسئولیت اجتماعی فیوچر مدیا با برگزاری سلسله وبینارهای رایگان معرفی و تدریس مفاهیم کتاب های تخصصی ارتباطات، بازاریابی و مدیریت سعی دارد تا ضمن دسترسی همه علاقمندان به محتوای تخصصی به صورت رایگان به توسعه صنعت نشر و فرهنگ سازی در زمینه کتاب خوانی کمک نماید.

در وبینار جدید فیوچر مدیا به سراغ کتاب “ارتباطات بازاریابی” رفته ایم تا در چند ساعت در کنار یکدیگر مطالب آن را هم آموزی کنیم.

در توضیحات نشر ادیبان روز پیرامون این کتاب آمده است:  ” ارتباطات بازاریابی موثر با انتخاب مخاطبین هدف و طراحی راهبردهای گسترده و عناصر آمیخته بازاریابی برای دسترسی به اهداف در بازارهای هدف آغاز می گردد. به طور اساسی با هدف قرار دادن مشتری ها در ارتباطات، این عمل را آغاز می نماییم؛ اما ارتباطات ممکن است یک یا ترکیبی از مخاطبین را مورد هدف قرار دهد.

همچنین عنصر ترفیع در آمیخته بازاریابی، باید بخشی از عوامل ارتباطی سایر عناصر آمیخته بازاریابی بوده و در راستای آن نیز باشد. تا زمانی که مخاطبین هدف معین نشوند، نمی توان به روش موثر با عناصر باقیمانده، فرآیند برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی تعاملی سازنده داشت. اینکه فقط  مخاطبین هدف را تعیین کنیم، کافی نیست: ارتباط گران بازاریابی باید مخاطبین هدف را نیز همانند فرآیند تصمیم خرید بشناسند.

تجزیه و تحلیل مخاطبین هدف، به ارتباط گر بازاریابی کمک می کند تا نیازهای اطلاعاتی مشتریان را ارزیابی نماید. هر گام در برنامه ریزی یک راهبرد ارتباطی، به مشارکت در ایجاد اهداف ارتباط کمک می کند. در فرآیند ارتباط، بازاریاب باید تعیین کند که قصد دستیابی به چه تاثیری را دارد. اما مشکل اینجاست که لیست ارتباطات ممکن نامحدود است.

با توجه به آنچه بیان گردید ارتباطات بازاریابی بحث مهم در کل فرآیند مدیریت بازاریابی می باشد. کتاب ارتباطات بازاریابی  در یازده فصل تنظیم شده است. “

مدرس دوره تخصصی :

میلاد زارعی

– مشاور ارتباطات و بازاریابی

– کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی

– مدیر مسئول پایگاه خبری «ارتباطات و رسانه ها»

با توجه به رویکردهای مسئولیت اجتماعی مجری، همکاران و حامیان دوره این کارگاه بصورت رایگان برگزار می شود

تاریخ برگزاری :

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ – ساعت : ۱۸ الی ۲۰ – محل برگزاری : آنلاین ( پلتفرم ایسمینار)

برای خرید نسخه چاپی کتاب با تخفیف ویژه فیوچر مدیا هم اکنون می توانید از طریق سایت انتشارات ادیبان روز

با کد تخفیف FUTUREMEDIA سفارش خود را ثبت کنید.

حامیان فیوچر مدیا

باشگاه مدیریت رسانه یونسکو ایران
ایسمینار
یکتانت
تریبون
انجمن علمی روابط عمومی
انجمن صنفی مدیران رسانه
ارتباطات و رسانه ها
بنیاد خوارزمی
دانلود پوستر