آموزشگاه روابط عمومی، مارکام ، مدیریت، بازاریابی، برندینگ، تبلیغات، هوش مصنوعی و بلاکچین

وبینار "مدیریت روابط عمومی دولتی
وبینار "مدیریت روابط عمومی دولتی، علاوه بر ارائه مبانی نظری و کاربردی، نمونه‌های واقعی از عملکرد روابط عمومی در نهادهای مختلف بررسی خواهد شد تا شرکت‌کنندگان بتوانند مهارت‌های خود را ارتقا داده و در جایگاه حرفه‌ای خود نقش مؤثرتری ایفا کنند.

مدرس این وبینار میلاد زارعی (رزومه) است که موسس سایت فیوچرمدیا بوده و سابقه تدریس کتاب های تخصصی “رسانه، روابط عمومی، مارکام، مدیریت، بازاریابی، برندینگ، تبلیغات، هوش مصنوعی و بلاکچین” را در فعالیت های خود دارد.

وبینار مدیریت روابط عمومی دولتی با هدف توانمندسازی کارشناسان و مدیران روابط عمومی در نهادهای اجرایی و محلی کشور برگزار می‌شود. در این نشست آموزشی ـ تحلیلی، به نقش راهبردی روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی و به‌ویژه در نهادهای محلی پرداخته خواهد شد و تجربه‌های موفق و چالش‌های موجود مورد بررسی قرار می‌گیرد.

محورهای اصلی وبینار:

  • روابط عمومی فرمانداری‌ها: جایگاه روابط عمومی در مدیریت بحران و ارتباط با مردم.

  • روابط عمومی بخشداری‌ها: چگونگی تقویت ارتباط نزدیک‌تر با روستاها و بخش‌ها.

  • روابط عمومی شهرداری‌ها: نقش روابط عمومی در مدیریت شهری، مشارکت شهروندی و اطلاع‌رسانی شفاف.

  • روابط عمومی دهیاری‌ها: راهکارهای بهبود تعامل با مردم در سطح روستاها و خدمات عمومی.

  • روابط عمومی شوراهای اسلامی: شیوه‌های اثرگذاری در انتقال مطالبات مردمی به دستگاه‌های اجرایی.

🎯وبینار “مدیریت روابط عمومی دولتی، علاوه بر ارائه مبانی نظری و کاربردی، نمونه‌های واقعی از عملکرد روابط عمومی در نهادهای مختلف بررسی خواهد شد تا شرکت‌کنندگان بتوانند مهارت‌های خود را ارتقا داده و در جایگاه حرفه‌ای خود نقش مؤثرتری ایفا کنند.