در وبینار جدید فیوچر مدیا به سراغ کتاب ” داستان هایی که در ذهن می چسبند “ رفته ایم تا در چند ساعت در کنار یکدیگر مطالب آن را هم آموزی کنیم.
در توضیحات نشر ادیبان روز پیرامون این کتاب آمده است: “
چگونه داستان سرایی می تواند مشتریان را افسون کند؟ بر مخاطب اثر بگذارد و کسب و کار شما را متحول کند. ست گادین نویسنده کتاب پرفروش این است بازاریابی درباره کتاب داستان هایی که در ذهن می چسبند میگوید: ” فارغ از هر آنچه شما انجام می دهید و هر کسب و کاری که شما دارید، کتابی است که همین حالا باید آن را بخوانید. کتابی است کارآمد، سرگرم کننده و حقیقی. کتاب جدید کایندرا شما را به خود جذب می کند.”
کسانی که شک دارند آیا می توانند داستانی برای گفتن داشته باشند، آیا می توانند آن را نقل کنند و آیا باید آن را نقل کنند؟ کتاب “داستان هایی که در ذهن می چسبند” برای شماست و جواب بله است، سه بار.
هدف یک کسب و کار این است که به صورت سودمندانه ارزش را به مردم انتقال دهد تا یک محصول یا خدمت را از نقطه الف (کسب و کار) به نقطه ب (مردمی که آن را استفاده خواهند کرد) انتقال دهد. همین! قطعاً راه های بیشماری وجود دارد تا این هدف محقق شود، اما هدف کلی آن به خودی خود بسیار ساده و ابتدایی است اما تحقق آن آسان نیست.
– مشاور ارتباطات و بازاریابی
– کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
– مدیر مسئول پایگاه خبری «ارتباطات و رسانه ها»