آموزشگاه روابط عمومی، مارکام ، مدیریت، بازاریابی، برندینگ، تبلیغات، هوش مصنوعی و بلاکچین

آن ها می پرسند شما پاسخ دهید
کتاب آن ها می پرسند شما پاسخ دهید با ارائه مثال‌ها، راهکارها و بینش‌های عملی، نشان می‌دهد چگونه کسب‌وکارها می‌توانند با صداقت، شفافیت و پاسخ‌گویی مؤثر، مشتریان را جذب کنند و اعتماد آن‌ها را به دست آورند.

این کتاب توسط انتشارات برآیند (لینک خرید کتاب) منتشر شده است.

مدرس این وبینار میلاد زارعی (رزومه) است که موسس سایت فیوچرمدیا بوده و سابقه تدریس کتاب های تخصصی “رسانه، روابط عمومی، مارکام، مدیریت، بازاریابی، برندینگ، تبلیغات، هوش مصنوعی و بلاکچین” را در فعالیت های خود دارد.

معرفی کتاب آن ها می پرسند شما پاسخ دهید

کتاب  آن ها می پرسند شما پاسخ دهید نوشته مارکوس شریدان با ترجمه مرتضی چرخ‌زرین، یک راهنمای کاربردی و تحول‌آفرین در زمینه فروش درون‌گرا، بازاریابی محتوایی و تعامل با مصرف‌کننده دیجیتالی است. این اثر به شما نشان می‌دهد که چگونه با پاسخ‌گویی صادقانه و کامل به پرسش‌های مشتریان، می‌توان اعتماد و تعامل طولانی‌مدت ایجاد کرد و رشد کسب‌وکار را تسریع نمود.

داستان پشت کتاب

مارکوس شریدان در سال ۲۰۰۱ کسب‌وکاری را راه‌اندازی کرد که با بحران اقتصادی ۲۰۰۸ مواجه شد و شرکتش در آستانه ورشکستگی قرار گرفت. او با تحلیل وضعیت و پذیرش اهمیت اینترنت و بازاریابی محتوایی، توانست مسیر کسب‌وکار خود را تغییر دهد و آن را نجات دهد. تجربه واقعی او در قالب کتاب، به خواننده ابزارهایی برای استفاده از بازاریابی محتوایی ارائه می‌دهد که امتحان خود را پس داده‌اند.

فلسفه و رویکرد کتاب

شعار کتاب آن ها می پرسند شما پاسخ دهید!، نوعی فلسفه کسب‌وکار است که تمرکز بر پرسش‌ها، نیازها و دغدغه‌های مشتریان دارد. هدف، تولید محتوای مفید و آموزنده برای پاسخ به این پرسش‌هاست. این رویکرد، همان بازاریابی درون‌گرا یا ربایشی است که باعث می‌شود مشتریان بدون فشار فروش به برند و خدمات شما جذب شوند و اعتماد بسازند.

محتوا و کاربردها

کتاب روش‌های عملی برای تدوین استراتژی محتوای مؤثر ارائه می‌دهد و نشان می‌دهد چگونه پاسخ‌ها و محتواهای ارائه‌شده در وب‌سایت، در صدر نتایج جست‌وجو قرار می‌گیرند و توجه خریداران بالقوه را جلب می‌کنند. مارکوس شریدان با این استراتژی، شرکت استخر خود را از آستانه ورشکستگی به یکی از بزرگ‌ترین نصب‌کنندگان استخر در ایالات متحده تبدیل کرد.

مناسب برای چه کسانی است؟

کتاب  آن ها می پرسند شما پاسخ دهید به کارشناسان تولید محتوا، استراتژیست‌های محتوا، مدیران بازاریابی و کسب‌وکارهایی توصیه می‌شود که در مسیر تحول دیجیتال هستند و می‌خواهند از روش‌های اثبات‌شده بازاریابی محتوایی و فروش درون‌گرا بهره ببرند. این اثر برای هر کسی که به دنبال ایجاد تعامل واقعی با مشتری و افزایش فروش است، منبعی ضروری است.

جمع‌بندی

کتاب آن ها می پرسند شما پاسخ دهید با ارائه مثال‌ها، راهکارها و بینش‌های عملی، نشان می‌دهد چگونه کسب‌وکارها می‌توانند با صداقت، شفافیت و پاسخ‌گویی مؤثر، مشتریان را جذب کنند و اعتماد آن‌ها را به دست آورند. این کتاب مرجعی ارزشمند برای کسانی است که می‌خواهند در عصر دیجیتال، بازاریابی و فروش موفقی داشته باشند و از قدرت محتوا برای رشد کسب‌وکار خود بهره ببرند.