فیوچرمدیا

آموزش روابط عمومی، مارکام ، مدیریت، بازاریابی، برندینگ و تبلیغات

پروژه ملی مسئولیت اجتماعی فیوچر مدیا با برگزاری سلسله وبینارهای رایگان معرفی و تدریس مفاهیم کتاب های تخصصی ارتباطات، بازاریابی و مدیریت سعی دارد تا ضمن دسترسی همه علاقمندان به محتوای تخصصی به صورت رایگان به توسعه صنعت نشر و فرهنگ سازی در زمینه کتاب خوانی کمک نماید.

در وبینار جدید فیوچر مدیا به سراغ کتاب “داستان هایی برای کسب و کار ” رفته ایم تا در چند ساعت در کنار یکدیگر مطالب آن را هم آموزی کنیم.

در توضیحات نشر ادیبان روز پیرامون این کتاب آمده است: “کتاب داستان‌هایی برای کسب وکار ‌به شما خواهد گفت که چرا داستان‌سرایی این چنین در کسب وکار قدرتمند است. همچنین علم پشت آن را بیان خواهد کرد.دچهارگونه اصلی داستان‌هایی را معرفی می کند که به آن نیاز دارید و اینکه چگونه آن ها را بیابید و به اشتراک بگذارید”

مدرس دوره تخصصی :

میلاد زارعی

– مشاور ارتباطات و بازاریابی

– کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی

– مدیر مسئول پایگاه خبری «ارتباطات و رسانه ها»

با توجه به رویکردهای مسئولیت اجتماعی مجری، همکاران و حامیان دوره این کارگاه بصورت رایگان برگزار می شود

تاریخ برگزاری :

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ – ساعت : ۱۸ الی ۲۰ – محل برگزاری : آنلاین ( پلتفرم ایسمینار)

برای خرید نسخه چاپی کتاب با تخفیف ویژه فیوچر مدیا هم اکنون می توانید از طریق سایت انتشارات ادیبان روز

با کد تخفیف FUTUREMEDIA سفارش خود را ثبت کنید.

حامیان فیوچر مدیا

باشگاه مدیریت رسانه یونسکو ایران
یکتانت
تریبون
ایسمینار
انجمن علمی روابط عمومی
انجمن صنفی مدیران رسانه
ارتباطات و رسانه ها
بنیاد خوارزمی
دانلود پوستر