فیوچرمدیا

آموزش روابط عمومی، مارکام ، مدیریت، بازاریابی، برندینگ و تبلیغات

شارا

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران- شارا یکی از زیرمجموعه های «موسسه کارگزار روابط عمومی» است که با هزینه این موسسه و زیر نظر شورای سردبیری مستقل شارا اداره می شود.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران، اخبار و مطالب و گزارش های روابط عمومی را بی طرفانه و با هدف خدمت به جامعه شریف روابط عمومی ایران در چارچوب اخلاق حرفه ای ارایه می کند.

شارا که کار خود را از فرودین ۱۳۹۰ آغاز کرده، در کنار کار حرفه ای خبررسانی، بخش های متنوع دیگری را برای ارایه آموزش های کاربردی و دسترسی آسان علاقمندان به استانداردهای روابط عمومی راه اندازی کرده است.

شارا علاوه بر ارایه و انتشار مقالات روابط عمومی، اطلاعات جامعی در خصوص نیازمندی های کارشناسان این بخش در حوزه های عمومی منتشر می کند و این بروز رسانی تقریبا در تمام ساعات شبانه روز ادامه دارد تا مطالب در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

شارا شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران، رسانه ای برای روابط عمومی هاست که در آن می توانید آخرین مباحث حوزه روابط عمومی، ارتباطات، روزنامه نگاری، بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و رسانه های جدید … را مطالعه کنید.

 

شبکه روابط عمومی (شارا)

صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی باقریان
سردبیر: زهرا بابازادگان

مدیر گروه بین الملل: حنانه باقریان

گروه اقتصادی (بانک/ بیمه): حسن قاسمی
بخش تبلیغات: پروانه چهل چراغی
زمینه فعالیت: روابط عمومی

تاریخ راه اندازی: فروردین ۱۳۹۰
تاریخ صدور مجوز: ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شماره ثبت: ۹۳/۴۲۸۱

تلفن مدیریت: ۰۹۱۲۱۹۳۸۴۱۹
تلفن تحریریه: ۶۶۹۴۳۶۷۰

شما می توانید مقالات، اخبار، عکس، ویدیو و یا گزارش های خود را به ایمیل زیر ارسال فرمایید:
info@shara.ir

 

https://www.shara.ir/