“مایلز یانگ در این کتاب به استراتژی‌های اساسی برای عصر دیجیتال می‌پردازد. این کتاب به اعماق اکوسیستم دیجیتال می‌رود، در مورد چگونگی جمع‌آوری و استفاده‌ی بهینه از داده‌ها بحث می‌کند، بازاریابی دیجیتال را بررسی می‌کند، پنج غول برتر تبلیغات را در دنیای دیجیتال نام می‌برد و در یک کلام اسرار تبلیغات موفق در قرن بیست‌ویکم را نشان می‌دهد. این کتاب راهنمایی اساسی برای هر فرد حرفه‌ای در صنعت تبلیغات، روابط عمومی یا بازاریابی است که به دنبال نوآوری و رقابت در بازار دیجیتال در حال گسترش امروز است.”

مدرس دوره تخصصی :

میلاد زارعی

– مشاور ارتباطات و بازاریابی

– کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی

– مدیر مسئول پایگاه خبری «ارتباطات و رسانه ها»

با توجه به رویکردهای مسئولیت اجتماعی مجری، همکاران و حامیان دوره این کارگاه بصورت رایگان برگزار می شود

تاریخ برگزاری :

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ – ساعت : ۱۸ الی ۲۰ – محل برگزاری : آنلاین ( پلتفرم ایسمینار)

برای خرید نسخه چاپی کتاب با تخفیف ویژه فیوچر مدیا هم اکنون می توانید از طریق سایت انتشارات بادکوبه

با کد تخفیف FUTUREMEDIA سفارش خود را ثبت کنید.

حامیان فیوچر مدیا

باشگاه مدیریت رسانه یونسکو ایران
یکتانت
ولکامز
ایسمینار
انجمن علمی روابط عمومی
انجمن صنفی مدیران رسانه
ارتباطات و رسانه ها
بنیاد خوارزمی
دانلود پوستر