Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wp-aparat domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/futureme/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
روزی روزگاری سازمانی - فیوچر مدیا روزی روزگاری سازمانی - فیوچر مدیا

فیوچرمدیا

آموزش روابط عمومی، مارکام ، مدیریت، بازاریابی، برندینگ و تبلیغات

کتاب روزی روزگاری سازمانی نگاهی نو و تازه است به کارِ گروهی و تیمی در دنیای متلاطم امروز. روزی روزگاری سازمانی از راه‌های دوام آوردن گروه‌‌های کاری در آینده‌ی نامعلوم و مبهم و گذار از مشقت‌ها و شکست‌ها حرف می‌زند.

روزی روزگاری سازمانی روشن می‌کند که سازمانی در ناملایمات تا‌‌ب‌آور است و انعطاف و توانِ تطابق با موقعیت‌‌های تازه را دارد که قصه‌‌گو باشد و بتواند در جریان نو کردن استراتژی‌ برند و تغییر طرح‌‌های راهبردی، قصه‌‌هایش را تغییر دهد.

گردآوری: ژاک کوپچیک + کریستین ارلاخ / مترجم: پرهام طبا‌طبایی

ما در این وبینار قصد داریم نگاهی کلی به این اثر شاخص بیاندازیم و امیدواریم شما با ما در این مسیر همراه شوید .

مدرس دوره تخصصی :

میلاد زارعی

– مشاور ارتباطات و بازاریابی

– کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی

– مدیر مسئول پایگاه خبری «ارتباطات و رسانه ها»

با توجه به رویکردهای مسئولیت اجتماعی مجری، همکاران و حامیان دوره این کارگاه بصورت رایگان برگزار می شود

تاریخ برگزاری : ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ – ساعت : ۱۸ الی ۲۱ – محل برگزاری : آنلاین ( پلتفرم ایسمینار)

حامیان فیوچر مدیا

باشگاه مدیریت رسانه یونسکو ایران
نشر اطراف
زرین پال
یکتانت
ایسمینار
تریبون
انجمن صنفی مدیران رسانه
انجمن سواد رسانه ای ایران
ارتباطات و رسانه ها
مدیریت ارتباطات
شارا
نشر برآیند
مرکز رشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی
رسانه مسئولیت اجتماعی
اندیشکده عصر هوشمندی
دانلود پوستر