Deprecated: Optional parameter $source_field declared before required parameter $rule is implicitly treated as a required parameter in /home2/futuremedia/public_html/wp-content/plugins/persian-gravity-forms/includes/class-payments.php on line 302 هر برند یک قصه است - فیوچر مدیا
هر برند یک قصه است - فیوچر مدیا
فیوچرمدیا
آموزش روابط عمومی، مارکام ، مدیریت، بازاریابی، برندینگ و تبلیغات
روایتگری یکی از موضوعاتی است که در استراتژی محتوا به آن توجه ویژه میشود، این کتاب روشهایی را معرفی میکند که اصول روایتگری تجاری در ذهن استراتژیست محتوا شکل گرفته و میتواند روشنتر به این موضوع فکر کند… دستهبندیها، جمعبندیها و بررسی موضوعات مختلف روایتگری تجاری از دلایلی است که احساس کردیم مطالعه این کتاب، برای استراتژیست محتوا ضروری است… مدل ذهنی شفافنویسی و افزایش اثربخشی جایی است که احتمالا [این] کتاب را برای نویسنده محتوا خیلی مفید میکند… ابزار «برندنامه استوری» که در «کتاب هر برند یک قصه است» معرفی میشود، کمک میکند به بخشهایی از یک موضوع فکر کنیم که تا قبل از آن احتمالا توجه زیادی نداشتیم. گاهی نمایش سازمانی که در تلاش برای حل مشکلی فلسفی است میتواند مجموعه را از یک بحران نجات دهد.
آدمها دوست دارند درگیر قصهای بزرگتر از قصهی خودشان بشوند. برندهایی که مشتریها را در دل روایتی بزرگتر قرار میدهند، ارزش محصولاتشان را بالا میبرند. آیا برندتان به قصهی عمیقتری منتهی میشود؟ آیا محصولتان برای مشتریها مثل ابزاری هست که برای مقابله با چیزهای ناخوشایند از آن کمک بگیرند؟ آیا قصهی برند شما راهحلی برای مشکل بیرونی، درونی و فلسفی مشتری ارائه میدهد؟
مخاطبان دیگر علاقهای به شنیدن قصهی برند یا قصهی موفقیت شخصی کارآفرینان ندارند؛ آنها تشنهی قصهای هستند که قهرمانش مشتری باشد، نه برند.
کتاب «هر برند یک قصه است» هم به آفرینندگان برندها یاد میدهد چطور قصهشان را روشن و شنیدنی به گوش مشتری برسانند، هم حقیقتی مهمتر از این را یادشان میاندازد که «مشتریها معمولاً اهمیتی به داستان شما نمیدهند؛ مهم داستان خودشان است.»
نویسنده: دانلد میلر / مترجم: رسول بابایی
ما در این وبینار قصد داریم نگاهی کلی به این اثر شاخص بیاندازیم و امیدواریم شما با ما در این مسیر همراه شوید .
مدرس دوره تخصصی :
میلاد زارعی
– مشاور ارتباطات و بازاریابی
– کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
– مدیر مسئول پایگاه خبری «ارتباطات و رسانه ها»
با توجه به رویکردهای مسئولیت اجتماعی مجری، همکاران و حامیان دوره این کارگاه بصورت رایگان برگزار می شود
تاریخ برگزاری : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ – ساعت : ۱۸ الی ۲۱ – محل برگزاری : آنلاین ( پلتفرم ایسمینار)