آموزشگاه روابط عمومی، مارکام ، مدیریت، بازاریابی، برندینگ، تبلیغات، هوش مصنوعی و بلاکچین

با حضور در وبینار "روابط عمومی شو"، مسیر یادگیری تخصصی آموزش روابط عمومی از اصول پایه تا تکنیک‌های پیشرفته، از جمله استراتژی‌های نوین برندینگ و ارتباط با رسانه‌ها را تجربه خواهید کرد و آماده می‌شوید تا سازمان یا استارتاپ خود را به شکل حرفه‌ای و تأثیرگذار معرفی کنید.

مدرس این وبینار میلاد زارعی (رزومه) است که موسس سایت فیوچرمدیا بوده و سابقه تدریس کتاب های تخصصی “رسانه، روابط عمومی، مارکام، مدیریت، بازاریابی، برندینگ، تبلیغات، هوش مصنوعی و بلاکچین” را در فعالیت های خود دارد.

اگر به حرفه “روابط عمومی” علاقمند هستید و می خواهید شخصیت سازمان، استارتاپ یا برند خود را با بهترین کیفیت معرفی کنید این وبینار را از دست ندهید.

روابط عمومی را مدیریت ارتباط میان سازمان یا شرکت و یا مخاطب می توان تعریف کرد، به بیانی دیگر روابط عمومی وظیفه مدیریتی برای ایجاد تفاهم میان سازمان و مخاطبان از طریق اطلاع رسانی و پاسخ گویی است و امروزه کارایی و اثر بخشی سازمان بدون مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی از سوی روابط عمومی مفهومی ندارد .

 

سرفصل‌های وبینار

  • برنامه ریزی و تدوین استراتژی تبلیغاتی
  • ارتباطات رسانه ای: ایجاد روابط برای فرستادن پیام
  • رهبری و مدیریت در روابط عمومی
  • روابط عمومی الکترونیک
  • برنامه ریزی ارتباطات استراتژیک
  • روابط عمومی: تحقیق، سنجش و ارزیابی
  • استراتژی ارتباطات در مواقع بحرانی
  • رویکردهای نوین روابط عمومی
  • برگزاری و مدیریت یک گردهمایی موفق
  • اصول و آداب تشریفات
  • استراتژی های روابط عمومی: روش های جدید، جالب و کارآمد
  • مدیریت شکایت مشتریان
  • الگوی مشتری مداری در سازمان
  • مدیریت بازاریابی الکترونیکی
  • برنامه ریزی و ارزیابی برنامه های روابط عمومی
  • مدیریت نام تجاری

مخاطبین

  • علاقمندان به شروع حرفه روابط عمومی که با شیوه های حرفه ای ارتباطات و رسانه آشنا نیستند
  •  فعالان عرصه مطبوعات و رسانه که علاقمند به آشنایی با روش های جدید توسعه برند رسانه ای هستند
  • روابط عمومی ادارات و مدیران دستگاه های اجرایی برای آشنایی بیشتر با حرفه روابط عمومی