مدرس این وبینار میلاد زارعی (رزومه) است که موسس سایت فیوچرمدیا بوده و سابقه تدریس کتاب های تخصصی “رسانه، روابط عمومی، مارکام، مدیریت، بازاریابی، برندینگ، تبلیغات، هوش مصنوعی و بلاکچین” را در فعالیت های خود دارد.
اگر به حرفه “روابط عمومی” علاقمند هستید و می خواهید شخصیت سازمان، استارتاپ یا برند خود را با بهترین کیفیت معرفی کنید این وبینار را از دست ندهید.
روابط عمومی را مدیریت ارتباط میان سازمان یا شرکت و یا مخاطب می توان تعریف کرد، به بیانی دیگر روابط عمومی وظیفه مدیریتی برای ایجاد تفاهم میان سازمان و مخاطبان از طریق اطلاع رسانی و پاسخ گویی است و امروزه کارایی و اثر بخشی سازمان بدون مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی از سوی روابط عمومی مفهومی ندارد .
سرفصلهای وبینار
- برنامه ریزی و تدوین استراتژی تبلیغاتی
- ارتباطات رسانه ای: ایجاد روابط برای فرستادن پیام
- رهبری و مدیریت در روابط عمومی
- روابط عمومی الکترونیک
- برنامه ریزی ارتباطات استراتژیک
- روابط عمومی: تحقیق، سنجش و ارزیابی
- استراتژی ارتباطات در مواقع بحرانی
- رویکردهای نوین روابط عمومی
- برگزاری و مدیریت یک گردهمایی موفق
- اصول و آداب تشریفات
- استراتژی های روابط عمومی: روش های جدید، جالب و کارآمد
- مدیریت شکایت مشتریان
- الگوی مشتری مداری در سازمان
- مدیریت بازاریابی الکترونیکی
- برنامه ریزی و ارزیابی برنامه های روابط عمومی
- مدیریت نام تجاری
مخاطبین
- علاقمندان به شروع حرفه روابط عمومی که با شیوه های حرفه ای ارتباطات و رسانه آشنا نیستند
- فعالان عرصه مطبوعات و رسانه که علاقمند به آشنایی با روش های جدید توسعه برند رسانه ای هستند
- روابط عمومی ادارات و مدیران دستگاه های اجرایی برای آشنایی بیشتر با حرفه روابط عمومی