این کتاب در واقع راهنمای کارشناسان روابط عمومی برای خلق یک ذهنیت خاص و آموزش مهارتهای لازم برای پاسخگویی به چالشهای ارتباطی امروز است. مهارتهایی مانند تسلط بر اصول مقدماتی، پرورش حس کنجکاوی و خلاقیت، هنر گوش دادن و توجه به اهداف کسب‌وکار در هر موقعیتی. 

مدرس دوره تخصصی :

میلاد زارعی

– مشاور ارتباطات و بازاریابی

– کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی

– مدیر مسئول پایگاه خبری «ارتباطات و رسانه ها»

با توجه به رویکردهای مسئولیت اجتماعی مجری، همکاران و حامیان دوره این کارگاه بصورت رایگان برگزار می شود

تاریخ برگزاری :

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ – ساعت : ۱۸ الی ۲۰ – محل برگزاری : آنلاین ( پلتفرم ایسمینار)

برای خرید نسخه چاپی کتاب با تخفیف ویژه فیوچر مدیا هم اکنون می توانید از طریق سایت انتشارات بادکوبه

با کد تخفیف FUTUREMEDIA سفارش خود را ثبت کنید.

حامیان فیوچر مدیا

باشگاه مدیریت رسانه یونسکو ایران
یکتانت
تریبون
ایسمینار
انجمن علمی روابط عمومی
انجمن صنفی مدیران رسانه
ارتباطات و رسانه ها
بنیاد خوارزمی
دانلود پوستر